Jäsenyys Suomen Tarjoilijat

Suomen Tarjoilijat on valtakunnallinen yhdistys. Yhdistyksen tehtävänä on edistää suomalaista palvelu- ja ravintolakulttuuria ja toimia jäsenistönsä ammattitaidon ja -tiedon edistäjänä ja kehittäjänä sekä lisätä tietämystä alasta ja sen merkityksestä yhteiskunnalle.

Yhdistyksen jäseniksi ovat tervetulleita

• Horeca-alan ammattilaiset
  • Näiden alojen opiskelijat
  • Kannatusjäseniksi ovat tervetulleita kaikki palvelukulttuurista kiinnostuneet
  • Yrityskannatusjäseniksi ovat tervetulleita kaikki palvelukulttuurista kiinnostuneet yritykset

Jäsenvaihtoehdot:

AMMATTILAISJÄSEN – 25 €/vuosi

HORECA-alalla työskentelevät: Kategorian jäseniksi voivat hakea henkilöt, joiden päätoimeentulo tulee Horeca alalta.

OPISKELIJAJÄSEN – 10 €/vuosi
Opiskelija jäseneksi ovat tervetulleita kaikki HORECA-alojen opiskelijat

KANNATUSJÄSEN – 50 €/vuosi
Muut jäsenet. Yhdistyksen sääntöjen mukaisesti kannatusjäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

YRITYS- JA YHDISTYSJÄSENET - 300 €/vuosi
Yrityskannatus jäseniksi ovat tervetulleita kaikki palvelukulttuurista kiinnostuneet yritykset.

Kysymyksiä jäsenyydestä? Tavoitat meidät sähköpostilla suomentarjoilijat@gmail.com