Yritysjäsenyys

Yrityskannatus jäseniksi ovat tervetulleita kaikki palvelukulttuurista kiinnostuneet yritykset. Yhdistyksen tehtävänä on edistää suomalaista palvelu- ja ravintolakulttuuria ja toimia jäsenistönsä ammattitaidon ja -tiedon edistäjänä ja kehittäjänä sekä lisätä tietämystä alasta ja sen merkityksestä yhteiskunnalle.

Yhdistys edistää jäsenistönsä kautta alan kollegiaalisten verkostojen muodostumista sekä tekee aktiivista yhteistyötä sidosryhmiensä, kuten alan yhdistysten, yhteisöjen ja yritysten sekä kansainvälisten alan järjestöjen kanssa. Lisäksi yhdistys tukee alan kotimaista ja kansainvälistä kilpailutoimintaa.

Yritysjäsenyyden edut 2024:

Logo yhdistyksen sometileillä.

Mahdollisuus kertoa omia kuulumisia ja tarjota jäsenille etuja yhdistyksen jäsenkirjeissä.

Mahdollisuus järjestää tapahtumia yhteistyössä yhdistyksen kanssa.

YRITYS JA YHDISTYSJÄSENET 300 €/vuosi

Yritysjäsenyydestä ja kysymyksistä siihen liittyen voit olla yhteysessä suomentarjoilijat@gmail.com.